پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
توکلی

حوزه/کارشناس فرهنگی و راوی راهیان نور گفت: راهیان نور گامی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط رهبری مورد تاکید قرار داده شده است .

حجت الاسلام مجتبی توکلی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اثرگذاری راهیان نور در شناخت دوران دفاع مقدس به جوانان گفت: راهیان نور باعث زنده شدن روحیه مقاومت و ایثار است که این نشأت گرفته از هشت سال مقاومت جانانه و دلیرانه رزمندگان اسلام در دفاع از ناموس و وطنشان بوده است.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان و استکبار با تبلیغات سو در تلاش هستند تا در عرصه جنگ نرم و فضای رسانه ای با این پدیده فرهنگی مقابله کنند.

این کارشناس فرهنگی راهیان نور را عامل شناساندن سبک زندگی شهدا به مردم و جوانان دانست و تصریح کرد: راهیان نور به عنوان یک مجموعه فرهنگ که باعث جذب جوانان در امتداد فرهنگ سازی و شناخت سبک زندگی شهدا و ارزش های دوران دفاع مقدس به جامعه امروزی شده است مطرح می شود.

حجت الاسلام توکلی، راهیان نور را قدمی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور گامی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط رهبری مورد تاکید قرار داده شده است .

وی ادامه داد: راهیان نور می تواند قدمی برای فرهنگ سازی برای استمرار این انقلاب و حفظ ارزشها و آرمانهای شهدای دفاع مقدس باشد.

این راوی با بیان نقش راهیان نور در تربیت نسل انقلابی تاکید کرد: حضور دانشجویان و جوانان در راهیان نور یاعث درک سبک زندگی و سیره شهدا و باعث تحکیم نگرش آنها در حفظ ارزش ها و باورهای دینی می شود.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به تحول زائرین بعد از حضور در راهیان نور عنوان کرد: امروز شاهد عظمت شهدا هستیم که زائران با الگوگیری از سبک زندگی شهدا برای حفظ سلامت روان و تحکیم بنیان خانواده، حجاب را یک ضرورت برای خود می دانند.

وی افزود: امروز شهدای هشت سال دفاع مقدس در سرزمین نور ضامنی برای سلامتی امنیت کشور در دنیا هستند .
انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha