شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی مخدوم

حوزه/ حجت الاسلام مخدوم گفت: طلاب از طریق یادگیری مهارت های مدیریت ذهن می‌توانند به الگوی اصلی برای رسیدن به توانمندی دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، در سال جاری کارگاه مهارت های ارتباط موثر در پاسخگویی دینی برای تقویت مهارت پاسخگویی طلاب در امر تبلیغ، در این موسسه برگزار گردید و کارگاه مدیریت ذهن در ادامه مباحث گذشته و برای تکمیل آن در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام علی مخدوم پیش از ظهر در این کارگاه اظهار کرد: فلسفه و هدف از تشکیل کارگاه مدیریت ذهن، به نوعی رفتار شناسی ذهن است.

وی بیان کرد: رفتارشناسی ذهن ما به خوبی در می یابیم که به چه نحوی وقایع را ادراک کنیم، ادراک وقایع ممکن است در مسیر صحیح یا نا صحیح قرار گیرند، اما یادگیری روش‌های مدیریت ذهن می تواند ما را به ادراکی صحیح از وقایع رهنمون سازد.

استاد حوزه ادامه داد: در مسیر درک وقایع ممکن است خطاها و اشتباهاتی رخ دهد و این خطاها و اشتباهات منجر به تحریف واقعیت های پیرامون ما شود و نتیجه این عدم درک صحیح، افزایش نگرانی ها و اضطراب ها و ایجاد چالش های جدید در زندگی خواهد بود.

حجت الاسلام مخدوم تصریح کرد: طلاب می‌توانند از طریق دریافت مهارت های لازم در این عرصه، بر این مشکلات فائق آمده و برای خود و جامعه مفید باشند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل این کارگاه، رسیدن به مهارت مدیریت ذهن را نتیجه این کارگاه دانست و بیان کرد : نتیجه این مهارت آموزی ها این است که طلاب در شرایط و موقعیت های مختلف زندگی می توانند برداشت های صحیح را تشخیص داده و با مهارت و تمرین،  به سمت یک شرایط کاملا عاقلانه گام بردارند.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، ایجاد توانمندی و رسیدن به خودباوری را از جمله  خروجی های این کارگاه دانست و گفت: طلاب از طریق یادگیری مهارت های مدیریت ذهن می‌توانند به الگوی اصلی برای رسیدن به توانمندی دسترسی پیدا کنند.

وی در پایان گفت: طلاب از طریق دارا بودن الگو می توانند هم برای زندگی خانوادگی خود مفید بوده و هم در امر تبلیغ به موفقیت چشمگیری برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha