پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید عباس صالحی

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در چند برنامه فرهنگی هنری در روز پنجشنبه هفته جاری به سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سفر یک روزه به سمنان علاوه بر دیدار با دو هنرمند پیشکسوت استانی، در آیین اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان نیز شرکت خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: حضور در مرقد شهدای گمنام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حضور در آیین جشن پنج هزارمین شماره انتشار روزنامه پیام استان سمنان از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان است.

وی افزود: بررسی مسایل و برنامه های فرهنگی هنری این استان نیز در حاشیه این برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش، آیین اختتامیه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان عصر پنجشنبه در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار و در آن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار سمنان از برترین ها و پیشکسوتان فیلم و عکس این استان تجلیل خواهد شد.

برای هفته فیلم و عکس استان سمنان در مجموع ٦٧٥ عکس و فیلم توسط هنرمندان این استان ارسال شده است که از این تعداد با انتخاب هیات داوران ٣٠ عکس و ٣٠ فیلم به مرحلخ نهایی راه یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha