جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقات قرآن طلاب

حوزه/ مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن حوزه های علمیه کشور، همزمان با اولین دوره مسابقات مشترک قرآن کریم طلاب علوم دینی، از امروز پنج شنبه میزبانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز و تا فردا جمعه ۲۴ اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور، همزمان با اولین دوره مسابقات مشترک قرآن کریم طلاب علوم دینی، از امروز  پنج شنبه با سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین حمید ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز و تا فردا  24 اسفند ادامه خواهد داشت.

در مرحله نهایی هشتمین دوره از مسابقات قرآن حوزه های علمیه 24 نفر از طلاب برتر حوزه های تشیع و 12 نفر از طلاب مدارس علمیه اهل تسنن در 9 رشته، به مدت 2 روز، رفاقت و رقابت خواهند کرد و در پایان به نفرات برتر جوائزی اهداء و تقدیر شایسته ای از این عزیزان به عمل خواهد آمد.

آیین اختتامیه نیز با حضور اساتید، متسابقین و علاقمندان به قرآن کریم، روز 24 اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی، مسئول دوفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور و ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha