جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بنیاد بین المللی آیات

حوزه/ بعد از سال‌ها تفکر و پژوهش در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، بنیاد بین المللی آیات با هدف تحول در نظام آموزشی کشور و نظریه پردازی و انجام پژوهش‌های لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی با نشر و ترویج آموزه‌های اسلامی ایرانی تأسیس شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام قادر امینی در جلسه هم اندیشی پیرامون اهداف و چشم انداز بنیاد بین المللی آیات که با حضور فضلاء و اساتید حوزه و دانشگاه در پژوهشگاه این بنیاد برگزار شد، با اشاره به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری پیشرفت در عرصه علم و پژوهش است و اصلی‌ترین منبع پژوهش در حوزه علوم انسانی اسلامی قرآن کریم است.

مدیر بنیاد بین المللی آیات با اشاره به رشد 34 درصدی حافظان قرآن مؤسسه اباصالح(عج) افزود: در سال 1396 بالغ بر 750 نفر از قرآن آموزان مجموعه اباصالح(عج) در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده بودند که غالباً با کسب امتیازات بالایی برگزیده شده و تجلیل شدند، امسال آمار شرکت کنندگان ما با رشد 34 درصدی به بیش از هزار نفر رسیده که در حال برگزاری است و منتظر خبرهای خوش و پرافتخار هستیم.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌ها تفکر و پژوهش در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، اینک بنیاد بین المللی آیات را با هدف تحول در نظام آموزشی کشور و نظریه پردازی و انجام پژوهش‌های لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی با نشر و ترویج آموزه‌های اسلامی ایرانی تأسیس کرده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر حمایت ارگان‌ها از مؤسسات قرآنی خاطرنشان کرد: طبیعتاً تحقیق این اهداف جز در سایه تعامل با سازمان‌های مربوطه و حمایت‌های مادی و معنوی ارگان‌های دولتی و مشارکت خیرین محترم ممکن نخواهد بود.

مدیر مسئول مؤسسه اباصالح(عج) در پایان گفت: در سال 1392 موسسه فرهنگی قرآن و عترت عاشقان اباصالح المهدی(عج) تأسیس شد که خوشبختانه در طول 5 سال تبدیل به درختی تنومند شده است.


 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha