جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اتوبوسی که دچار حریق شده فاقد مسافر بوده است

حوزه/ فیلمی خلاف واقع در شبکه های مجازی در حال انتشار است که نشان می دهد سرنشینان اتوبوسی که دچار حریق شده است در یکی از روستاهای بخش غیزانیه اسکان یافته اند! درحالی که آن فیلم و افرادی که در آن نشان داده می شود، هیچ ارتباطی با حادثه اتوبوس جاده اهواز ماهشهر، ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، صبح امروز در ۲۰۰ متری جاده اهواز - ماهشهر منطقه «برومی» لوله‌های گاز دچار انفجار و حریق شد که طبق گفته علی تراب‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز، یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و پراید و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار حریق شدند.​

پس از اعلام این خبر، با توجه به اینکه در آستانه سفرهای نوروزی کاروان های راهیان نور هستیم، تعدادی از رسانه ها و شبکه های مجازی اعلام کردند که این اتوبوس متعلق به یکی از کاروان های راهیان نور بوده و سرنشینان آن، همگی از زائرین یادمان های دفاع مقدس هستند اما آسیبی به آنها نرسیده است!

بر این اساس، پس از پیگیری‌های خبرنگار «حوزه»، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اتوبوس فاقد مسافر بوده و فقط راننده آن زخمی شده، گفت: این حادثه خرابکارانه و تروریستی نبوده و نشت گاز عامل آن بوده است.

وی افزود: حادثه در نزدیکی جاده اتفاق افتاده و روستاهای اطراف محل حادثه یعنی بخش غیزانیه و زمین‌های کشاورزی دچار خسارت نشده‌اند.

لازم به ذکر است، فیلمی خلاف واقع در شبکه های مجازی در حال انتشار است که نشان می دهد سرنشینان اتوبوسی که دچار حریق شده، در یکی از روستاهای بخش غیزانیه اسکان یافته اند! درحالی که آن فیلم و افرادی که در آن نشان داده می شود، هیچ ارتباطی با حادثه اتوبوس جاده اهواز ماهشهر، ندارد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha