جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که انقلابی‌تر بمانیم و پیشرفت کنیم، گفت: نباید به این بیانیه به عنوان یک پیام و سخنرانی نگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امروز در جلسه مکارم اخلاق و معنویت مدیران استان که در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که در بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن توجه کرد، این است که ولی فقیه زمان با تجارب مدیریتی عالیه و بیش از ۵۵ سال مجاهدت منشوری راهبردی برای ۵۰ سال آینده کشور صادر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید به این بیانیه به عنوان یک پیام و سخنرانی نگاه کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با روحیه‌ای مثال زدنی، جوان باوری و جوان شناسی این بیانیه را در چارچوب سه موضوع صادر کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ۷ دستاورد کلان، ۷ ثمره راهبردی و ۷ توصیه ماموریتی در چهلمین سالگرد انقلاب و آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به زمینه و علت صدور این بیانیه، گفت: اعجاز انقلاب در تداوم نسلی و نصرت‌های پی در پی برای نظام و انقلاب فرصت و بهانه ای شد تا این منشور راهبردی صادر شود.

وی با بیان اینکه روح حاکم بر بیانیه بازگشت روح خود باوری به ملت ایران است، گفت: این روحیه خود باوری به معنی این است که توانستیم، می شود و خواهیم توانست. این روحیه خود باوری پاسخی محکم به دشمنان است که ملت ایران فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که انقلابی‌تر بمانیم و پیشرفت کنیم، ادامه داد: متن ادبی زیبایی در این بیانیه حاکم است و با لحنی روان و دلنشین، صلابت انقلابی را بر اساس ایستادگی و مقاومت، پافشاری بر اصول، تبیین کننده صبر انقلابی، تاکید بر حفظ هویت انقلابی، عدالت و فساد ستیزی در درون و عزت مبتنی بر حکمت و مصلحت در بیرون، وظیفه سازی و مسئولیت آفرینی با امید واقع بینانه تبیین کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: ملت ایران، مسئولان، مدیران و همچنین جوانان عزیز مخاطب اصلی این بیانیه هستند که باید در راستای نقشه راه ۵۰ سال آینده برای تعالی ایران سربلند، تلاشی روز افزون داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha