جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را خطاب به ملت ایران و مسئولین صادر فرمودندو امروز وظیفه اصلی روحانیت و حوزه های علمیه این است که رهنمودهای معظم له را در جامعه به خصوص برای قشر جوان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر پنج شنبه در بازدید از مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: خوشبختانه مدیر این مدرسه که خود سال ها در حوزه های علمیه کشور فعالیت داشته اند به خوبی توانسته برنامه ها و فعالیت های خوبی از نظر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای طلاب به اجرا در آورد و ارتباط صمیمانه ای با طلاب و اساتید داشته باشد که جای قدردانی دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر ارتباط بیشتر اساتید و مدیران با طلاب نتکید کرد و افزود: اساتید و مسئولین مدارس باید بیش از پیش با طلاب به عنوان فرزندان خود ارتباط پدرانه و صمیمانه ای داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی و آموزشی آنها اقدام کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سالی که گذشت دشمنان توطئه های مختلفی را علیه انقلاب اسلامی طراحی و به مرحله اجرا در آوردند، ولی با حضور با بصیرت ملت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه های شوم آنها نقش بر آب شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سربلندی ایران اسلامی در گرو همدلی مردم و مسئولان است و با وحدت می توان اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دو چندان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را خطاب به ملت ایران و مسئولین صادر فرمودندو امروز وظیفه اصلی روحانیت و حوزه های علمیه این است که رهنمودهای معظم له را در جامعه به خصوص برای قشر جوان تبیین کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha