چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
انتخابات دانش آموزی مدارس امین

حوزه/ دوره آموزشی مبلغین امین به مدت دو روز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر پنج شنبه، در کارگاه آموزشی طرح تربیتی مبلغان امین، با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین علیه روحانیت تلاش می کنند تا زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به روحانیت را فراهم کند، گفت: باید در جهت حفظ شان و جایگاه روحانیت تلاش شود، چرا که دشمنان همه توان و ظرفیت خود را برای تضعیف این جایگاه ارزشمند به کار گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هدف امروز دشمنان تضعیف دین و ارزش های الهی در جامعه اسلامی است تا بتواند توطئه های خود را در کشور عملی کند، ولی به فضل الهی این برنامه های شوم همیشه بی اثر و کمرنگ است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مبلغان به عنوان سفیران عرصه تبلیغ باید احکام دینی وا رزش های اسلام ناب محمدی(ص) را در جامعه گسترش دهند. امروز رسالت روحانیون و طلاب بسیار سنگین و مهم است و ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی را کاهش می دهد.

گام نهادن در عرصه تبلیغ دین شجاعت می خواهد

حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین نیز در این کارگاه ضمن تبریک ماه رجب گفت: نوجوانان و جوانان از فرصت این ماه برای خودسازی خود استفاده کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین به موضوع تبلیغ پرداخت وبیان کرد: گام نهادن در عرصه تبلیغ دین شجاعت می خواهد و هرکسی حاضر نیست در این مسیر ارزشمند و نورانی قدم بردارد، چرا که مشکلات وسختی هایی به همراه دارد.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه به برکت حوزه های علمیه، روحانیون جوان، خوش فکر و با برنامه، در روستا ها و شهرهای مختلف، رسالت اصلی تبلیغ دین اسلام و احکام شرعی را به خوبی انجام می نمایند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: روحانیون همواره در کنار مردم هستند و مشکلات آنها را حل کرده و به خوبی ها دعوت می کنند، امروز نه تنها رسالت روحانیت کم نشده، بلکه به علت توطئه های دشمنان بیشتر از قبل هم شده است، لذا روحانیت در چنین شرایطی نقش بسیار محوری در مقابل توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه دین و انقلاب دارند.

یادآوری می شود، دوره آموزشی مبلغین امین به مدت دو روز در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین در حال برگزاری است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha