پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با خانواد ه شهید

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا با حضور در منزل شهید مدافع حرم الیاس چگینی، یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا، عصر پنج شنبه، با حضور درمنزل شهید مدافع حرم شهید الیاس چگینی، یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی داشت.

وی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم گفت: امروز خون پاک شهدا راه عزت و افتخار این کشور را در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کرده، لذا باید قدردان خانواده معظم شهدا باشیم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی راز پیروزی در همه میدان هاست و این انسان های از خود گذشته و فداکار هستند که ملت ها و کشورهای خود را به اوج شکوه وعظمت می رسانند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: برای درک پیام شهدا باید دارای بصیرت سیاسی باشیم و به ولایت عشق بورزیم و تلاش کنیم که از قطار انقلاب پیاده نشویم.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در سایه وحدت، همدلی و پیروی از ولایت فقیه می توانیم بر فتنه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیروز شویم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha