جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پدر شهید

حوزه/ خواهر شهید مفقودالاثر و همسر جانباز شیمیایی، با بیان اینکه وصیت پدرم این بود که تا زمانی زنده هستیم از امکانات بنیاد شهید استفاده نکنیم، گفت: اگر دوباره جنگی در کشور صورت گیرد، راه مادرم را ادامه می‌دهم و هر دو پسرم را در راه دین و رهبرم تقدیم انقلاب خواهم کرد.

فاطمه دلاوری، همسر جانباز شیمیایی و خواهر شهید مفقودالاثر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: اگرچه از برادر شهیدم هیچ اطلاعی نداریم، اما مادرم همچنان بی‌تاب پسرش است.

وی با بیان اینکه ما ۷ خواهر و دو برادر بودیم که یک برادر شهید شده و همچنان پیکرش برنگشته و برادر دیگرم جانباز است، گفت: برادرم کوچک‌ترین شهید دانش‌آموز منطقه کهگیلویه است! او فقط ۱۳ سال داشت که به جبهه جنگ حق علیه باطل رفت.

خواهر شهید مفقودالاثر در رابطه با تأثیرگذاری راهیان نور در نسل جوان، بیان کرد: به‌عنوان خواهر شهید و همسر جانباز شیمیایی از جوانان می‌خواهم که در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند تا این مناطق را از نزدیک مشاهده کنند.

دلاوری با بیان اینکه شناخت راه شهدا یکی از نیازهای فعلی جامعه کنونی است، ادامه داد: سفر معنوی راهیان نور برای نسل جوان امری ضروری است که باید امتداد داشته باشد.

وی حفظ حجاب برای زنان و دختران را یک ارزش مقدس دانست و خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌ خود به امر حجاب توصیه کرده‌اند و باید بدانیم که بدحجابی به کشور و مردم لطمه وارد می‌کند.

همسر جانباز شیمیایی و خواهر شهید مفقودالاثر در پایان با بیان اینکه وصیت پدرم این بود که تا زمانی زنده هستیم از امکانات بنیاد شهید استفاده نکنیم، گفت: اگر دوباره جنگی در کشور صورت گیرد، راه مادرم را ادامه می‌دهم و هر دو پسرم را در راه دین و رهبرم تقدیم انقلاب خواهم کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha