جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
  امیر کیومرث حیدری

حوزه/ امیر کیومرث حیدری درگذشت اکبر شریعت جانباز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت، جانباز دوران دفاع مقدس سروان بازنشسته اکبر شریعت را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

درگذشت سروان بازنشسته «اکبر شریعت» یکی از افتخارات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوت، جانباز، مداح و نغمه خوان با اخلاص جبهه‌های جهاد و شهادت موجب تأثر و تألم شد.

آن مرحوم عمر خود را با عشق و علاقه به اهل بیت پیامبر (ص) و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سپری کرد و با خلق یکی از ماندگارترین نغمه‌های حماسی دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در یادها و خاطره‌ها ماندگار شد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده معزز ایشان، هم رزمانش در نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمامی کسانی که با شنیدن نوای ماندگار «کربلا کربلا» چشم‌هایشان بارانی و دل‌هایشان کربلایی شد تسلیت گفته، برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha