جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: امروز اسلام نیازمند تلاش و همت شما طلاب و فضلاست تا به شبهات و سوالاتی که در این زمینه مطرح است، پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله نورالله طبرسی در همایش طلاب و فضلای مازندرانی مقیم قم که پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ما 40 سال است که در کف جامعه حضور داشته و با مشکلات و معضلات از نزدیک آشنا هستیم و این مشکلات با تعامل، همکاری و همیاری مرتفع خواهد شد.

وی ابراز داشت: حضور فعال علما، فضلا و طلاب در سطح استان مازندران و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی از ضروریاتی است که نیاز امروز استان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان ساخت: در گذشته دعوای ما با مسیحیت بر سر حقانیت این دین بود؛ اما امروز سخن از حاکمیت اسلام است و سبب استرس و نقشه های شوم دشمنان شده؛ چراکه اگر حاکمیت اسلامی پا بگیرد، مسیحیت در دنیا نمی تواند کاری انجام دهد.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: بزرگترین مشکل مسیحیت با ما این است که از رواج اسلام ترس داشته و می ترسند که با گسترش این دین، مسیحیت در گوشه قرار بگیرد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی در برابر دشمنان ایستاد و امروز شاهد چهل سالگی آن در کشور و جایگاه با عظمت آن در دنیا هستیم.

آیت الله طبرسی ابراز داشت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از مباحث بسیار مهمی است که باید برای تحقق آن تلاش نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: امروز اسلام نیازمند تلاش و همت شما طلاب و فضلاست تا به شبهات و سوالاتی که در این زمینه مطرح است، پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: ماه رجب، از ماه های بسیاری بزرگی است که دو عید بزرگ بعثت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و ولادت امام علی علیه السلام در آن وجود دارد و باید از آن بهره برد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha