پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اختتامیه اولین مسابقات قرآن و حدیث طلاب شیعه و سنی در کرمانشاه

حوزه/ اختتامیه مسابقات قرآن و حدیث طلاب شیعه و سنی پس از دو روز رقابت، در فضایی معنوی برگزار و از افراد برگزیده این دوره از مسابقات تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث طلاب شیعه و سنی، شب گذشته با اجرای استاد محمد رسول مهدوی، در فضایی مملو از معنویت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و حجج اسلام والمسلمین زمانی، مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی و ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور و همچنین معاونت فرهنگی امور مناطق قومی اهل سنت، مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برگزار گردید.

این مراسم با قرائت قرآن توسط نفر اول مسابقات قرائت تحقیق آغاز شد. همچنین در این مراسم ماموستا شیخی امام جمعه ثلاث باباجانی و حجت الاسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور به ایراد سخن پرداختند.

 مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت در این مراسم حضور داشتند.

در پایان از نفرات برتر این دوره از مسابقات قرآن و حدیث طلاب شیعه و اهل سنت آقایان: سلمان اصل غوابش(خوزستان)، روح الله آقایی (قم)، محمد خاکپور( خراسان) با اهدای جوایزی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha