جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مرحوم حجت الاسلام علی ابراهیمی مبلغی جهادگر و پر تلاش بود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با تسلیت درگذشت مدیر موسسه فن خطابه امیر بیان استان لرستان، با اشاره به اینکه مرحوم حجت الاسلام علی ابراهیمی از مبلغان پرتلاش در امر تعلیم و تربیت طلاب و سخنوران جوان و مستعد بود، بیان داشت: مرحوم ابراهیمی از حوزویان فعال و انقلابی بود و در طول فعالیت تبلیغی  دین خود را به حوزه های علمیه، انقلاب و شهدا ادا کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم ابراهیمی با اخلاق و محبوب بود، خاطر نشان کرد: آن مرحوم با سعه صدر و اخلاق نیکو در تربیت مبلغان کارآمد و اثرگذار برای تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی همت داشت.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مرحوم ابراهیمی با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، راوی خاطرات و سیره شهدا بود، گفت: آن مرحومعلاقه وافری به تببین ارزش های دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان داشت و با حضور در کاروان های راهیان نور، همواره در تبیین ارزش ها و آرمان های شهدا گام برمی داشت.

حجت الاسلام غلامی در پایان مرحوم حجت الاسلام علی ابراهیمی را مبلغی پرتلاش و پاسدار ولایت دانست و گفت: آن روحانی مجاهد الگویی برای ولایت مداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود که وقت خود را صرف آموزش و تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha