پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 اداره اوقاف شهرستان اردکان

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: کسب رتبه کشوری توسط اداره اوقاف شهرستان اردکان در برگزاری طرح آرامش بهاری سال ۹۷ یکی از افتخارات این اداره کل در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌ حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان یزد، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات موجب آبادی وقف، درآمدزایی، جذب سرمایه و اشتغال‌زایی می‌شود گفت: وقف می‌تواند به توسعه استان و شهرستان کمک کند و در این زمینه خیلی می‌تواند مؤثر باشد و حتی سرمایه‌های خارج از استان را جذب کند.

وی خاطر نشان کرد: اجاره‌های برخی از املاک وقفی ناچیز است و گاهی تا یک‌دهم اجاره‌های ملکی پرداخت می‌شود که در این زمینه به یک فرهنگ‌سازی نیاز داریم تا حق وقف تضییع نشود.

کسب رتبه کشوری

حجت‌الاسلام سید مهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در این نشست با اشاره به اینکه برنامه آرامش بهاری و خیمه معرفت بقعه متبرکه سید هاشم اردکان در ایام عید نوروز سال 97 حائز رتبه کشوری شد گفت: طرح‌هایی ازجمله ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی در شهرستان انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای نیت واقفان خیراندیش 10 وقف جدید در سال 97 در شهرستان اردکان به ثبت رسیده که نشان‌دهنده تلاش در جهت احیای سنت حسنه وقف است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha