جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: نوروز تغییر و تحول از وضع موجود به وضع مطلوب است و این ایام ، دگرگونی در طبیعت و قدرت نمایی خدای متعال است.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: تغییر در طبیعت باید مقدمه تغییر در درون و قلب ها باشد. از خدای متعال می خواهیم همان طور که طبیعت را تغییر می دهید و گردش ماه و ستارگان را به عهده دارید، تحول قلبی در ما به وجود بیاورید.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تحول در طبیعت باید مقدمه تحول در طبع باشد و طبع انسان یعنی گرایش ها، نیت ها ،بصیرت و آگاهی انسان متحول شود  به همین جهت یکی از فرازهای دعای سال اول  الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ  است یعنی خدایا حال ما را به بهترین حالات تغییر بده.

وی عنوان کرد: برای تحول بزرگ در زندگی باید برنامه ریزی و سازمان دهی خوبی داشته باشیم که بدانیم از کجا باید شروع کنیم و به انتها برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: در اثر گذشت زمان، قدرت انسان افزایش و توان بیشتری برای مقابله با شیطان می یابد و با شناخت بیش از پیش مدعیان دروغین  مهدویت، توان بیشتری برای مبارزه با این افراد به دست آورده و قادر به انجام جهاد اکبر و اصغر می شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha