سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بیانیه امام جمعه و طلاب شهرستان نقده

حوزه/ حجت الاسلام محمود ابراهیمی امام جمعه نقده و طلاب و اساتید این شهرستان دیدار برخی از نمایندگان مجلس با سران فتنه را محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی و طلاب و روحانیون شهرستان نقده با انتشار بیانیه‌ هایی، دیدار برخی از نمایندگان مجلس را محکوم کردند.

متن بیانیه امام جمعه نقده به شرح ذیل می‌باشد:

با سلام به مردم شریف و بصیر منطقه

در پی موضع‌گیری اینجانب در مورد عبور از خطوط قرمز انقلاب از طرف بعضی از نمایندگان، ابراز محبت‌هایی به اینجانب به صورت حضوری یا تلفنی و یا فضای مجازی صورت گرفت که صمیمانه تشکر می‌کنم و لازم می‌دانم چند نکته را یادآور شوم:

در فضای مجازی دیده شد که از طرف مردم خواسته شده مسئولین محترم شهرستان موضع خودشان را در قبال دیدار بعضی از نمایندگان با سران فتنه اعلام کنند. البته این مطالبه، حق مردم است چون سکوت در مقابل انحرافات جایز نیست.

در زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم را سخت آزرده است بعضی از نمایندگان به جای حل مشکلات اقتصادی سراغ باغیان انقلاب رفته‌اند که جای بسی تأسف است.

 چه کسی باید جواب دهد که چرا  اقلام ضروری و سرنوشت ساز مردم اعم از گوشت و مرغ و برنج و روغن و غیره روز به روز  گرانتر می‌شود، در حالی که یکی از وظایف اصلی نمایندگان نظارت بر عملکرد دولت و مسئولین می‌باشد.

حفظ  ارزش‌های انقلاب که در راس آن‌ها پایبندی به ولایت فقیه است از وظایف همه، مخصوصا نمایندگان است که وکیل مردم هستند، مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که فتنه خط قرمز ما است، چرا بعضی‌ها مراعات نمی‌کنند.

به امید خنثی شدن تمامی فتنه ها

 محمود ابراهیمی امام جمعه نقده


متن بیانیه طلاب و روحانیون شهرستان نقده

بسم الله الرحمن الرحیم

لَا تَجِدُ قَوْمًا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ يُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ كَانُوا آبَاءهُمْ أَوْ أَبْنَاءهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِيرَتَهُمْ
هيچ کسي را نمي‌يابي که به خدا و روز قيامت ايمان داشته باشد و با دشمنان خدا و رسول او دوستي برقرار کند و در همان حال با کساني که با خدا و پيغمبر سر ستيز دارند، دوستي کند؛( مجادله/۲۲)

مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نقده، در برهه‌های زمانی مختلف وفاداری خود را به آرمان‌های والای انقلاب به اثبات رسانده‌اند؛ از حوادث قبل از انقلاب گرفته تا رشادت‌های فرزندان روح الله کبیر در جنگ تحمیلی و  حضور در صحنه‌های سرنوشت ساز برای انقلاب اسلامی، نقش آفرینی مردم این خطه بر کسی پوشیده نیست.

بی‌شک مایه تألم و تاسف این مردم نجیب است که نماینده آن‌ها در مجلس شورای اسلامی که می‌بایست در راستای اهداف عالی نظام مقدس اسلامی و انقلاب قدم بردارد و وقت خود را برای پیگیری امور شهرستان و مردم ولایتمدار مصروف کند؛ به خود اجازه داده است که تیپ اپوزسیون به خود گرفته و به جای خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها، وارد برخی حواشی شده و اقدام به دیدار با برخی از سران فتنه و فتنه گران نماید.

امت حزب الله، سربازان ولایت و روحانیت منطقه نخواهند گذاشت به درخت انقلاب که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است آسیبی برسد، لکن اقدام نماینده جوان شهرستان نقده که علی الظاهر صدای مردم انقلابی ایران اسلامی را در ۹ دی ۸۸ نشنیده است و امروز با کسانی که خسارت زیادی در فتنه به ملت و نظام اسلامی وارد کردند، عکس یادگاری می‌گیرد، مایه شرمساری است. این اقدام  از منظر روحانیت این شهرستان مذموم و محکوم است. و امید آن است که ایشان برای جبران خطای خود اقدامی عاجل انجام دهد.

این ملت انقلاب نکرده‌اند تا نماینده شان در گام دوم انقلاب به جای عمل کردن به وظایف ذاتی خود و  تدبیر و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم؛ همگام با اپوزسیون‌های داخل و خارج نشین طبل ضد دین و اسلام و انقلاب به دست گیرند و بی‌شرمانه بر ناقوس براندازی نظام بکوبند.

حساسیت مردم انقلابی شهر، خانواده معظم شهدا، روحانیت معزز و خصوصا امام جمعه محترم در موضع‌گیری به موقع، قابل تقدیر است و در پایان خاطر نشان می‌سازیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی به قوت و قدرت خود، راه پیشرو را با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری دام ظله العالی به سر منزل مقصود خواهد رساند هر چند در این بین عده ای خود زنی کنند.

والسلام علی من اتبع الهدی

جمعی از طلاب و فضلای شهرستان نقده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha