جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ برای برگزاری ۵۰۰ برنامه فرهنگی در ایام نوروز در سطح استان قم، بالغ بر ۱۲۰میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است.

سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری ویژه برنامه ایام عید نوروز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سطح شهر استان گفت: امسال 5 برنامه ویژه برنامه در سطح شهر برگزار می شود که از مهمترین آن برنامه های هنری شامل برگزاری مسابقه کتابت و خوش نویسی و برگزاری ایستگاه های کتاب در چند نقطه از شهر، برگزاری برنامه «طرح پیک فرهنگ» در ورودی شهر، پارک ها و بعضی بوستانها و نشر ویژه نامه اطلاعات فرهنگی در بین مردم و زائرین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این ویژه برنامه سعی شده اطلاعات و زمان برگزاری برنامه های فرهنگی در امام زادگان، حرم مطهر، بقاء متبرکه و مسجد جمکران در اختیار زائرین و مردم قرار گیرد تا مردم و زائرین بهتر بتوانند از حضور در قم بهره ببرند.

وی افزود:  در ایام نوروز بیش از 500 برنامه با همکاری نهادهای فرهنگی مانند مسجد جمکران و حرم مطهر در شهر قم برگزار می شود. با نشر این ویژه نامه در بین زائرین قمی نسبت به برنامه فرهنگی، قطعا زائرین در انتخاب برنامه و استفاده بهتر می توانند نهایت استفاده را از حضورشان در این شهر مقدس ببرند.

حسینی کاشانی گفت: در مقایسه با سالهای قبل، از نظر تأمین اعتبار شاهد افزایش در برگزاری برنامه ها در عید نوروز خواهیم بود و این رقم بالغ بر120میلیون اعتبار خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  افزود: مهمترین هدف ما در این ایام نوروز جریان سازی فرهنگی با حضور نهادهای فرهنگی در استان خواهد بود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha