جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تحویل بسته‌های عیدانه به خانوارهای محروم پرند

حوزه/ حجت الاسلام جهانشاهلو از مبلغان امین پرند با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها صورت گیرد، گفت: هدف از توزیع این سبدهای غذایی، کمک به معیشت خانوارهای نیازمند، کاهش هزینه‌های خانوار و بهبود وضعیت تغذیه‌ای آنها است.

حجت الاسلام محمدقادر جهانشاهلو از مبلغان امین شهر پرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه رسیدگی به حال محرومان از جمله وظایف روحانیت می باشد، اظهار داشت: در آستانه ماه رجب و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه خدمات اجتماعی توسط روحانیت به مردم، جمعی از مبلغان شهر پرند تعداد 30 سبد غذایی را در بین خانواده های نیازمند دانش آموزان توزیع کردند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه خدمت به محرومان و نیازمندان باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس آنها صورت گیرد، عنوان کرد: هدف از توزیع سبدهای غذایی، کمک به معیشت خانوارهای نیازمند، کاهش هزینه‌های خانوار و بهبود وضعیت تغذیه‌ای آنها است.

وی افزود: ارزش این بسته‌ها مجموعاً 40 میلیون ریال است و اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارنی، سویا، حبوبات، قند، چای، و... را شامل می‌شود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha