پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مادر شهید مدافع حرم ، عارف کاید خورده

حوزه/ مادر شهید مدافع حرم، عارف کاید خورده، گفت: فرزندم برای جلب رضایت خدا، دفاع از حرم و میهن عزیزمان راهی این سفر شد و در وصیت کوتاه خود نوشته بود؛ پیرو راه ولایت فقیه و شهدا باشید.

حوریه تختایی نژاد، مادر شهید مدافع حرم عارف کاید خورده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: عارف، جوان دهه هفتادی، دانشجو، ورزشکار و هنرمند بود. بهترین آرزوی والدین برای فرزندشان سعادت و موفقیت آن‌هاست. با اینکه بسیار ایشان را دوست داشتم و وابستگی عمیقی بین ما بود اما وقتی این مسیر را انتخاب کرد، همراهش بودم و خواسته‌اش را پذیرفتم.

وی با بیان این‌که «عارف» برای سربازی امام زمان(عج) و اطاعت از امر ولی‌فقیه عازم سوریه شد، افزود: وقتی دیدم هدف عارف جلب رضای خداوند و اهل‌بیت(ع) است با رفتن او مخالفت نکردم؛ چراکه می‌دانستم سعادت واقعی در راهی است که انتخاب کرده و به همین دلیل برای سربازی امام زمان(عج) و اطاعت از امر ولی‌فقیه رفت.

مادر شهید عارف کاید خورده در ادامه افزود: فرزندم برای جلب رضایت خدا، دفاع از حرم و میهن عزیزمان راهی این سفر شد. دلیلی برای مخالفت با او ندیدم با وجود اینکه عارف تک پسر و تمام امید و آرزوی من روی کره زمین بود، وقتی خبر شهادت ایشان را شنیدم حالم دگرگون شد؛ اما هرگز پشیمان نشدم.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه، ادامه راه شهدا است، بیان کرد: پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه تضمین کننده سعادت، خوشبختی، موفقیت و لذت دنیا و آخرت را است.

تختایی با تأکید بر اینکه راهیان نور نقش بسزایی در معرفی سیره شهدا دارد، تصریح کرد: مسئولین و خادمین راهیان نور، زمینه شناساندن شهدا به افراد جامعه را فراهم می‌کنند.

مادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه برای مطالعه سیره شهدا زمینه زیارت بامعرفت را مهیا می‌کند، خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای معرفی شهدای مدافع حرم است.

وی در پایان افزود: وصیت کوتاه پسرم نیز این است که، پیرو راه ولایت فقیه و شهدا باشید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha