پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 486164
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
نشست خبری رئیس اوقاف قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت: با حضور ۸۰ مبلّغ دینی طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در قم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قم برگزار شد، به موضوع طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: این طرح چند سالی در بقاع متبرکه در حال برگزاری است و این مسئله به دلیل ایام نوروز، حضور مردم در بقاع متبرکه و بیان مبانی دینی و ارزشی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: این طرح در بقاع شاخص چهل اختران، کوه خضر نبی(ع)، امام زاده جعفر، امام زاده عبد الله(ع) روستای قلعه چم و حرم مطهر فاطمه معصومه(س) و جمکران برگزار می شود.

وی بیان داشت: در کنار 30 بقعه متبرکه طرح آرامش بهاری برگزار می شود. حرم امام زاده مبرقع و حرم مطهر به دلیل حضور حضور زائرین خارجی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری گفت: همه تلاش ما این است طرح آرامش بهاری به صورت مردمی برگزار شود، چون معتقدیم هر موقع کار به مردم واگذار شده، نتیجه بهتری گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: تور قم گردی به منظور زیارت زائرین در بقاع متبرکه از جمله طرح های نوی است که در ایام نورزی با حضور 80مبلغ اجرا می شود؛ طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال جاری شروع و تا 17 روز ادامه خواهند داشت.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha