پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 486165
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان طی پیامی سال جدید را تبریک گفت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، بر ضرورت تلاش بیش از پیش حوزویان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، خدمتگزاری در راه اعتلای اهداف والای حوزه های علمیه را توفیق الهی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، بر ضرورت تلاش بیش از پیش حوزویان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، خدمتگزاری در راه اعتلای اهداف والای حوزه های علمیه را توفیق الهی دانست.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در پیام خود آورده است:

سلام و درود بی کران الهی بر پیشوای شیعیان جهان یعسوب الدین امیرالمومنین امام علی علیه السلام.

بهار طبیعت با چهره ای عرفانی و ملکوتی از راه می رسد تا جان های مشتاقِ قرب الی الله را با جلوه های رحمانی و رحیمیِ تنها خالق هستی سیراب نماید. این دگرگونی طبیعی و عرفانی نویدبخش لحظاتی مملو از انعم خاصه الهی است تا مناجات در آستان کبریائیش آدمی را به کمال و رستگاری رهنمون سازد.

از خداوند منان مسئلت می نمایم تا در سالی که آغازگرش نام مبارک امیرالمومنین امام علی علیه السلام  است، با توسل بر حضرتش و آراستگی خانه دل، تمام توان خود را برای خالص نمودن اعمال و احوال در ایام ماه رجب و ایام البیض و آمادگی میهمانی خدا مهیا نماید.

سال 1397 در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که در حوزه های علمیه مسئولین و طلاب لحظه ای از ایفای رسالت خویش غافل ننشسته ­اند. امید است در سال جدید و نوروز علوی؛ با اراده ای مستحکم و شناختی دقیق و استقامتی پایدار، و طی طریق سلوک زعیم انقلاب امام راحل عظیم الشان رضوان الله تعالی علیه و پیروی از رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی، حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه شهدای گرانقدرمان، سالی سرشار از نشاط علمی و پویایی و بالندگی برای همه ملت ایران بخصوص حوزه های علمیه خواهران باشد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و قدردانی از زحمات و تلاش های همه مسئولین، مدیران و اساتید خدوم و دلسوز و طلاب عزیز حوزه های علمیه خواهران، می خواهم تا در سال پیش رو، با تقویت صبر و تحمل در راستای تبلیغ دین مبین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و توفیق خدمتگزاری در راه اعتلای اهداف والای حوزه های علمیه تمام تلاش و توان خود را مصروف دارند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha