سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز همه مسئولین باید در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت ایران تلاش کرده و اشتغال زایی را اولویت جدی برنامه های خود در سال جدید قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عطر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان ضمن تبریک ولادت حضرت امام جواد(ع) گفت: ائمه معصومین(ع) دارای روایات و احادیث مختلف بوده و چه خوب است شما طلاب علوم دینی در تعطیلات نوروز این بیانات ارزشمند و گوهر بار را برای خانواده و یا در سفر برای دوستان و بستگان خود تبیین نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: این احادیث و روایات هرکدام دارای موضوعات مختلفی بوده که می توانیم با بهره گیری بیشتر از این نصایح، این امامان را در زندگی و امور تحصیلی خود بیش از پیش به کار بریم.

استاد حوزه علمیه قزوین به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری پرداخت و بیان کرد: اگر چه بیانیه گام دوم انقلاب عمومیت داشته و همه اقشار را در بر می گیرد، ولی جوانان محور اصلی آن هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آینده در دست جوانان است و باید تدبیری نماییم که جوانان تغذیه فکری و علمی شده و به آنها اهمیت دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز همه مسئولین باید در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت ایران تلاش کرده و اشتغال زایی را اولویت جدی برنامه های خود در سال جدید قرار دهند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: جامعه ما امروز نباید دستاوردها را دست کم بگیرد تا نسل جوان با اتکا بر آنها پرورش یابد و در نهایت جامعه از بدهی ها مبرا شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha