پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی-لرستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:مرحوم حجت الاسلام ابراهیمی مبلغی انقلابی و اهل هجرت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام ابراهیمی، مدیر موسسه فن خطابه امیر بیان استان لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: آن روحانی مجاهد با تلاش وافر در عرصه تعمیق باورهای دینی و انقلابی در جامعه بویژه در بین نسل جوان همت داشت.

وی افزود: مرحوم حجت الاسلام ابراهیمی مبلغی جهادگر و اهل هجرت بود که عمر خود را در راه اعتلای روزافزون اسلام، انقلاب صرف کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مرحوم ابراهیمی مبلغی خستگی ناپذیر در امر تبلیغ بود، خاطرنشان کرد: آن مرحوم با صبر و حوصله و اخلاق نیکو در همه حال پاسخگوی سؤالات و شبهات نسل جوان بود و با جوانان برخوردی دوستانه داشت.

حجت الاسلام مهدوی امین، ادب، احترام به دیگران، سعه صدر، مهربانی و مردم داری را از دیگر ویژگی های آن مبلغ پرتلاش برشمرد و گفت: مرحوم ابراهیمی، راوی موفق سیره و منش شهدا بود و همواره با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، عشق و ارادت خود به شهدا به نمایش می گذاشت.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام علی ابراهیمی استاد حوزه، مدیر موسسه امیر بیان استان لرستان، امام جماعت مسجد آیت الله طالقانی خرم آباد و راوی دفاع مقدس، عصر پنج شنبه بر اثر سانحه تصادف در محور قم - اراک به دیار حق شتافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha