پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی را نمونه بارز یک جوان انقلابی دانست و گفت: بنده اعلام می کنم که مجموعه سپاه وبسیج با تمام توان در کنار نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پاسداران با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، گفت: نماینده ولی فقیه در استان شعاعی از ولایت است.

وی با اشاره به تاریخچه همدان یادآور شد: همدان استان کم نظیری است و دارای رزمندگان مجاهد، مردمی ولایتمدار، جوانانی انقلابی و پایه کار است و ظرفیت های بالایی نیز در آن وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود و از آن باید به عنوان یک سرمایه عظیم یاد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) مشکلات موجود را به دلیل سوءتدبیر برخی از مسؤولان دانست و گفت: متاسفانه برخی از ظرفیت های موجود نه تنها استفاده نمی کنند، بلکه در مسیر منفعلانه ای قرار گرفته اند و باعث بروز مشکلات بسیاری در همه زمینه ها برای کشور شده اند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس خاطر نشان کرد: در این دوره که دولت و مجلس به خوبی عمل نکردند ارزش نیروهای انقلابی بیشتر از گذشته خودش را نشان می دهد.

حجت الاسلام علیی تاکید کرد: امیدواریم با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شعبانی شاهد همدلی و صدای واحد نیروهای انقلابی در استان باشیم.

وی، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی را نمونه بارز یک جوان انقلابی دانست و افزود: بنده اعلام می کنم که مجموعه سپاه وبسیج با تمام توان در کنار نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قرار خواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به هشدار های مقام معظم رهبری در خصوص فتنه های دشمن برای سال 98 یادآور شد: در سال جدید با اتحاد صد در صدی در استان باید آنچه را که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند را با برداشتن قدم های مثبت محقق سازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha