جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: دانشکده صدا و سیما می تواند با محوریت حوزه علمیه در یزد راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد در دیداری با احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه اگر دانشکده صدا و سیما در یزد راه اندازی می شد می توانستیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی در استان باشیم گفت: در گذشته دنبال راه اندازی این دانشکده در استان بودیم ولی بنا به دلایلی این کار صورت نپذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: اخیرا در یکی از استان ها شعبه دانشکده صدا وسیما با محوریت انیمیشن در حال راه اندازی است و اگر بتوانیم شعبه ای از دانشکده صدا و سیما را با محوریت قرار دادن حوزه های علمیه برادران و یا خواهران در یزد راه اندازی کنیم، علاقه مندان به رشته های موجود در این دانشکده از استان های همجوار نیز می توانند از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس تصریح کرد: با توجه به اینکه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه جزو هیئت امنای دانشگاه صدا و سیمای هستند، می توانند در راستای راه اندازی این دانشکده در یزد نقش بسزایی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: پژوهش در ارتباطات در مقطع ارشد و یا حکمت رسانه را در یزد داشته باشیم، می توانیم علاقه مندان به این رشته ها را در یزد به سمت پیشرفت سوق دهیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha