پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاندار همدان

با تاکید بر اسن که شاهرخی همه مسؤولان استان موظف هستند نماینده حضرت آقا در استان را یاری دهند، گفت: بنده وامدار هیچ کس یا هیچ جناحی نیستم و تنها بدهکار نظام و رهبری هستم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه آینده خود می دانم، چرا که کشور یک علم و یک علمدار دارد و آن هم مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در همدان، مهندس سید سعید شاهرخی استاندار همدان، عصر امروز در نشستی با ائمه جمعه استان، با تاکید بر اینکه ما خودمان را موکلف می دانیم تا در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم، اظهار داشت: همه مسئولان استان موظف هستند نماینده حضرت آقا در استان را یاری دهند.

وی افزود: خوشبختانه استان همدان در توجه به اقتصاد مقاومتی از استان های پیشتاز محسوب می شود و در کنار آن نیز با سند اشتغال و تدوین برنامه های خاص در جهت پیشرفت استان نقشه راه مشخصی را خواهیم داشت.

شاهرخی با بیان این که در سه ما اخیر تمام ظرفیت های استان را شناسایی کرده ایم، یادآور شد: برنامه عملیاتی برای اجرای همه پروژه ها و نیازهای استان را برای سه سال اینده به تفکیک هر شهرستان نوشته ایم و ثبت شده است.

وی، خدمت صادقانه به مردم را وظیفه همه مسؤولان عنوان کرد و گفت: بنده وامدار هیچ کس یا هیچ جناحی نیستم و تنها بدهکار نطام و رهبری هستم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه آینده خود می دانم، چرا که کشور یک علم و یک علمدار دارد و آن هم مقام معظم رهبری است.

استاندار همدان همچنین با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، خاطر نشان کرد: امیدواریم در استانداری از جلسات درس اخلاق نماینده حضرت آقا در استان بهره مند شویم.

وی با اشاره به طرح های استانداری همدان در پایان سال 97 یاد آور شد: طرح سپاس یکی از طرح هایی بود که در آن هر مدیری باید حداقل به ده خانواده شهید سرکشی می کرد و یکی دیگر از طرح های پایانی امسال نیز سرکشی به هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد بود که در حدود 900 خانواده تا به امروز مورد سرکشی قرار گرفته اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha