جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمع آوری بیش از ۷ میلیون دلار کمک مردمی برای بازماندگان حملات تروریستی نیوزیلند

حوزه/ یک سایت خیریه در نیوزیلند اعلام کرد که بیش ۷۴ هزاراهداء کنند ضمن وارد شدن به این سایت بیش از ۷ میلیون کمک مالی برای بازماندگان و خانواده های حملات تروریستی مساجد کرایست چرچ واریز کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هزاران نفر از مردم سرتاسر جهان بیش از 7 میلیون دلار کمک مالی برای اهداء به بازماندگان حمله تروریستی مساجد نیوزیلند در کرایست چرچ واریز کردند.

در بیانیه منتشر شده توسط سایت خیریه «گیو الیتل» آمده است: ما غرق کمک های اهدایی شده ایم و بیش از آن چیزی است که تصورش را می کردیم. ما اکنون باید پردازش های رسمی تری ایجاد کنیم، زیرا کمک های اهدایی بسیار بیشتر از حد انتظارمان بوده اند.

گفته می شود 74 هزار اهدا کننده به این سایت سر زده و بیش از 5.8 میلیون دلار برای قربانیان و خانواده های بازماندگان حملات تروریستی روز جمعه که منجر به کشته شدن 50 مسلمان شد، اهدا گردید.  برخی شخصیت های شناخته شده نیز رسما کمک های مالی شان را واریز کرده اند.

گفته می شود یک رکورد جدید برای این سایت اهدای بیش از 3.5 میلیون دلار در 24 ساعت اولیه بروز حادثه به ثبت رسیده است.

سایت خیریه اعلام کرده که کمک های مالی اهداء شده مستقیما برای حمایت از کسانی که در این حوادث آسیب دیده اند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سهیب از مرکز اطلاعات اسلامی نیوزلند نیز گفته که این گروه هنوز درخواست کمکی از خانواده های قربانیان دریافت نکرده و ابراز امیدواری کرد تا 1 آوریل تقریبا 2 میلیون دلار توزیع شود. جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزلند نیز پیش از این گفته بود که دولت هزینه تشیع و خاکسپاری قربانیان را متعهد خواهد شد. و خانواده ها نیز از طریق موسسه جبران خسارت، مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha