جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه محوریت برنامه‌های فرهنگی نوروز ۹۸ حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهد بود، اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در ایام نوروز توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته فرهنگی، امر به معروف و اقامه نماز یکی از کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد تسهیلات زائرین است، اظهار کرد: این کمیته با حضور نمایندگان ۲۰ دستگاه و مجموعه نشست‌های مختلف خود را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه محوریت برنامه‌های فرهنگی نوروز ۹۸ حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهد بود، اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در ایام نوروز توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که با هماهنگی دستگاه‌ها انجام می‌شود که شاید یکی از نقاط ضعف سال گذشته بود، این است که تبلیغات شهری در سطحی به وسعت سه هزار متر مربع به صورت منسجم دنبال می‌شود.

وی از اهدای بسته‌های فرهنگی به مسافران و زائران شهر مقدس قم یاد کرد و گفت: ظرفیت نشریات محلی نوروز امسال به میدان آمده تا بتوانیم معرفی فعالیت‌های فرهنگی را با ۱۰ هزار نسخه چاپ رقم بزنیم.

حسینی کاشانی از اجرای برنامه‌های هنری مشق بهار یاد کرد و گفت: خاطرنشان کرد: دو برنامه سه روزه در ابتدا و وسط تعطیلات درنظر گرفته شده، تا بسته‌های فرهنگی دستگاه‌ها در قالب پیک فرهنگ میان زائران و مسافران توزیع شود.

وی با بیان اینکه در کنار غرفه‌های فرهنگی شهرداری توزیع کتاب‌های مختلف به‌عنوان عیدی شهر مقدس قم مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: شهرداری امسال با محوریت بوستان‌ها در حوزه‌های فرهنگی کار های مطلوبی انجام داده است و اقدام اوقاف در برپایی ۸۰ خیمه معرفتی در اماکن متبرکه نیز قابل تقدیر است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha