جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه نسل جوان خبری از گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس ندارد، گفت: اگر حرکت روشنگری را شروع نکنیم، افراد مغرض با تغییر جای جلاد و شهید و تطهیر منافقین، واقعیت ها را تحریف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان در خصوص پذیرش سال 98، با بیان اهمیت ایام و لیالی ماه رجب و تمسک به حدیث امام جواد(ع)که فرمودند: تَوَسَّدِ الصَّبْرَ، وَ اعْتَنِقِ الْفَقْرَ،...«در زندگی، صبر را تكیه گاه خود، فقر و تنگ دستی را همنشین خود قرار بده...، گفت: در شرایط کنونی با صبر و حوصله، باید هنر آفرید و کار را پیش برد، وگرنه با رفع مشکلات کار کردن هنر نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی برای رسیدن به مقامات ناچیز دنیوی خود را به آب و آتش می زنند و رسوایی ها به بار می آورند، افزود: به راستی مگر باید دین، آبرو و شأنیت خود را برای دو روزه دنیا به مخاطره انداخت.؟

مدیری حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم فرصت خوبی برای بیان حقایق رژیم فاسد پهلوی و برکات انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت های حضرت امام(ره) و خون شهداست، ابراز داشت: موظفیم طلاب جوان را با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا کنیم.

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: انتظار دارم(بیانیه گام دوم) پیگیری شود، گفت: وقتی بیانیه گام دوم را مطالعه و رصد می کنیم حقیقتا یک نوشته عادی نیست و باید آن را مورد توجه قرار دهیم.  

وی با اشاره به این که رهبری معظم اثرگذاری انقلاب را توضیح داده اند و آینده نظام به کجا ختم می شود، افزود: طلاب جوانی که تحت تربیت شما هستند، نسبت به گذشته ایران و برکات انقلاب، خالی الذهن بوده و باید آنها را آگاه کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه نسل جوان خبری از گذشته پر افتخار انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس ندارد، گفت: اگر حرکت روشنگری را شروع نکنیم، افراد مغرض با تغییر جای جلاد و شهید و تطهیر منافقین، واقعیت ها را تحریف خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه منافقین، مردم کوچه و بازار و ائمه جمعه ما را به جرم حمایت از اسلام و انقلاب به خاک و خون کشیدند، اظهار کرد: مردم جنایات منافقین در دهه 60 که گوشه ای از جنایات داعش در عصر حاضر است را از یاد نخواهید برد.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه نسل جدید آشنایی با خباثت ضدانقلاب و خود فروختگان ندارد، ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب شبانه روز ذهن نسل جوان را در فضای مجازی مورد حمله قرا داده و رژیم فاسد طاغوت را مثبت جلوه می دهند.

وی با اشاره به اینکه با اختلاس 4 مسئول از خدا بی خبر، جوانان را نا امید می کند، گفت: در رژیم طاغوت ثروت ما را به یغما می بردند و کسی معترض نمی شد، اما امروز متخلفین برابر احکام شرعی مجازات می شوند.

مدیری حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم فرصت خوبی برای بیان حقایق قبل از انقلاب و ذلت حاکمان طاغوت و نوکران آمریکا است، ابراز داشت: منکر ضعف مدیریت بعضی از مسئولین نیستیم که برنامه ای برای ساماندهی معیشت و اقتصاد مردم ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران مدارس تقویم آموزشی که برای تعطیلات تهیه کرده اند نسبت به آن التزام داشته باشند، گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلات سال جدید، معیار و مبنای عملکرد شما باشد و طبق تقویم آموزشی پیش بروید.

حجت الاسلام ایرانی در پایان بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه به برنامه های قرآنی و برگزاری جلسات اخلاقی در مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha