جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 اعزام بیش از ۲۴۰ نفر از طلاب خواهر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب

حوزه/ خانم مژگانی، از اعزام بیش از ۲۴۰ نفر از طلاب جوان سطح دو حوزه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اکثر طلاب خواهر حدود ۱۸ تا ۲۰ سال سن دارند و با عشق به شهدا، در مسیر راهیان نور ورود کردند.

زینب مژگانی، از طلاب حوزه علیمه استان خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با بیان اینکه مهمترین پیام در بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب به نسل جوان است گفت: طلاب از سنین جوانی وارد حوزه علمیه می شوند و می توانند نقش موثری در ترویج اخلاق، معنویت و سبک زندگی دینی در جامعه ایفا کنند.

وی، بصیرت افزایی را مهترین رسالت برای طلاب حوزه های علمیه دانست و افزود: جوانان با لبیک به مقام معظم رهبری می توانند محکم تر از نسل های گذشته بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند.

این بانوی طلبه، با اشاره به اینکه باید هدف مسئولان و دولت مردان انقلاب اسلامی خدمت برای خدا باشد تصریح کرد: دولت مردان باید راه را برای جوان باز بگذارند و نگاهشان به بیرون نباشد تا اجرایی شدن گام دوم انقلاب بیشتر نمایان شود.

مژگانی، در پایان از اعزام بیش از ۲۴۰ نفر از طلاب جوان سطح دو حوزه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اکثر طلاب خواهر حدود ۱۸ تا ۲۰ سال سن دارند و با عشق به شهدا، در مسیر راهیان نور ورود کردند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha