پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راضیه سهیلی، زائر ایرانی مقیم کاناد

حوزه/ زائر ایرانی مقیم کانادا، راهیان نور، با بیان اینکه بهترین سفر دوران زندگی‌ام، راهیان نور بوده است، گفت: از شهدا برات حضرت زینب می‌خواهم.

راضیه سهیلی، زائر ایرانی مقیم کانادا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه پس از ۳۰ سال به عشق مقام معظم رهبری به ایران برگشته است گفت: یکی دیگر از دلایل بازگشتم به ایران شرکت در جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود و خوش حالم که دوباره می‌توانم در سرزمین مادری خود قدم بردارم.

سهیلی، با بیان اینکه، سفر راهیان نور هر سال باید بهتر از سال قبل برگزار شود، افزود: رزق معنوی هر کس می‌تواند در همین سفرهای راهیان نور باشد و سفر به مناطق عملیاتی بهترین سفر زندگی‌ام طی این سال‌ها بوده است؛ چراکه من زیاد به سفر زیارتی رفته‌ام که تمام امکانات رفاهی درجه اول هم داشته‌ام، اما سفر راهیان نور باتمام سختی‌هایش برایم شیرین‌ترین سفری بوده که تجربه کرده‌ام.

این زائر مقیم کانادا ادامه داد: از شهدا می‌خواهم که دست جوانانمان را بگیرند و چراغ هدایتی برای جوانانمان در مسیر خودشان باشند.

وی با بیان اینکه علم و دانش چراغ است ولی مقصد اصلی نیست، تصریح کرد: مقصد ما، راهی است که ما را به خدا وصل می‌کند و علم بدون پشتوانه دین خروجی خوبی ندارد.

سهیلی، در پایان با اشاره بر اولین تجربه حضورش در مناطق عملیاتی گفت: با جاری شدن اولین قطره اشکم در مناطق جنگی، تنها خواسته‌ام از شهدا باز شدن راه زیارت حضرت زینب(س) بود.

 

انتهای پیام./

کد خبرنگار:۹۷۱۲۲۳۲۴۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha