شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سادات

حوزه/ ساداتی نژاد، عملیاتی نشدن شعارهای سال را بزرگترین ضعف مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: بیانیه رهبر مقام معظم رهبری نباید مانند شعار سال فقط به صورت بنر در معابر و محافل در بیاید، بلکه باید عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متن بیانیه گام دوم انقلاب  مقام معظم رهبری باید چندین بار مطالعه شود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مانند وصیت نامه امام راحل هرچه بیشتر مطالعه شود، فهم جدیدی از آن به دست می آید.

وی، با بیان اینکه در تبیین گام دوم انقلاب مانند سیاست اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری نباید سهل انگاری شود، افزود: برای بر زمین نماندن فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید مدل بومی به آن داده شود.

ساداتی نژاد، عملیاتی نشدن شعارهای سال را بزرگترین ضعف مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: بیانیه رهبر مقام معظم رهبری نباید مانند شعار سال فقط  به صورت بنر در معابر و محافل در بیاید، بلکه باید عملیاتی شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بکارگیری جوانان درسیستم اجرایی کشور مشکل داریم، تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان  را مهمترین اقدامات مجلس شورای اسلامی در سال 97 عنوان کرد و ادامه داد: قطعا اگر دولت جوانان را در حوزه اجرایی کشور بکار نگیرد، نظر مقام معظم رهبری را عملیاتی نکرده است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان اهمیت زیادی داده است، تصریح کرد: هیچ قانونی منع نکرده که جوان 30، 40 ساله فرماندار، استاندار و ... نشود.

وی در ادامه راه اندازی بنیاد خانواده کاشان را در کاهش آمار طلاق این شهرستان موثر دانست و با بیان اینکه  آموزش در کاهش آمار طلاق در جامعه  کارساز است، اظهار کرد: عدم توجه به نصایح ریش سفیدان و بزرگان خانواده، چالش جدی در حوزه خانواده  و افزایش آمار طلاق است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، آموزش زوجین را نیازمند سرمایه گذاری فرهنگی بیشتری دانست و گفت: بنیاد حامیان خانواده از سبک زندگی مومنانه کاشانی ها صیانت می کند، چرا که با از دست رفتن سبک زندگی اسلامی کاشان، لقب «دارالمومنین» این شهر نیز از دست خواهد رفت.

وی با بیان اینکه روحانیون و حوزه های علمیه نقش مهمی در تقویت بینان خانواده دارند، وجود 250 مسجد و 800  هیئت مذهبی را پایگاه قدرتمندی در کاشان دانست و افزود: وجود بیش از هزار روحانی در این مساجد و هیئت های مذهبی می تواند ظرفیت بسیار ارزشمندی در صیانت از خانواده ها  و سبک زندگی اسلامی باشد.

نماینده مردم کاشان  و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مبلغین زباندان کاشان در ایام نوروز اصالت دینی، مذهبی و فرهنگی کاشان را به گردشگران داخلی و خارجی انتقال می  دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha