شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پیام نوروزی خود گفت: واینکه در دعای حلول سال از خداوند متعال می‌خواهیم حال ما را به بهترین حال تغییر دهد، میسر نخواهد شد مگر با تصمیم جدی و اراده محکم و تلاش برای تغییر روش و منش در زندگی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی به مناسبت عید نوروز پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است: 


بسم اللّه الرَّحمن الرَّحیم

یا مُقلِّبَ القُلوب وَالاَبصار

 یا مُدبِّر اللَّیل والنَّهار

 یا مُحوِّل الحَول والاَحوال

حوّل حالَنا الیَ احسَن الحَال

فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را محضر همه مردم شریف ایران اسلامی بویژه همه اهالی استان آذربایجان‌غربی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

از درگاه خدای تبارک و تعالی عاجزانه می‌خواهیم رحمات و برکات و عنایاتش را در این سال جدید بر این ملت عزیز سرازیر بگرداند و ما را در زیر سایه رحمت خودش غرق بنماید .

در سال جدید باید  تلاش کنیم تا با عزم بیشتر و همت والاتر، ضعف‌ها و نواقصات گذشته را جبران کرده و با اراده بیشتر موجبات تقرب الهی را فراهم کنیم و لازم است در راستای حل مشکلات مردم هرکس به نوبه خودش تلاش کند تا با سعی و همت عالی شاهد موفقیت‌ها و کامیابی‌های بیشتر در سال جدید باشیم .

با شروع سال جدید ، طبیعت چهره نو از خود نمایان می‌کند و همه ما نیز باید در اعمال و رفتار خودمان تجدید نظر کنیم و اینکه در دعای حلول سال از خداوند متعال می‌خواهیم حال ما را به بهترین حال تغییر دهد، میسر نخواهد شد مگر با تصمیم جدی و اراده  محکم و تلاش برای تغییر روش و منش در زندگی .

خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید : « اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم » خداوند حال هیچ کس را و سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان در خودشان تغییراتی ایجاد کنند و امیدواریم خداوند سبحان عنایتی بفرماید تا ما بتوانیم در سال جدید به موفقیت های بیشتر و کامیابی های بهتربا تلاش و کوشش جمعی برسیم .

در پایان از درگاه خداوند متعال میخواهیم سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت بزرگ ایران اسلامی مستدام بدارد و رحمات و عنایاتش را همراه با موفقیت ها و توفیقات بیشتر نصیب همه ملت عزیز ایران بفرماید. ان شاءَ اللّه

والسَّلام عَلَیکُم و رَحمَتُ اللّه و بَرکاَته

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha