جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوازدهمین همایش ملی طلاب و فضلای فردوس، سرایان و بشرویه

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: دوازدهمین همایش ملی طلاب و فضلای فردوس، سرایان و بشرویه با سخنرانی آیت الله جواد مروی برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری دوازدهمین همایش ملی طلاب و فضلای شهرستان های فردوس، سرایان و بشرویه، اظهار داشت: این همایش هرساله در این منطقه محروم برگزار و طلاب و فضلای این منطقه در آن شرکت می نمایند.

نماینده طلاب و فضلای فردوس، سرایان و بشرویه ادامه داد: این همایش با موضوع «گام دوم انقلاب؛ رسالت ها و مأموریت های روحانیت» و با سخنرانی آیت الله جواد مروی، عضو جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

 وی خاطرنشان ساخت: در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، به دنبال اجتماع طلاب و فضلا نیز هستیم تا این عزیزان نشست و دید و بازدیدی با یکدیگر داشته، برنامه های سالانه را مرور کرده و فرصت مغتنمی برای بررسی مشکلات و معضلات منطقه باشد.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در پایان خاطرنشان کرد: این همایش در روز چهارم فروردین ماه امسال، ساعت 9 صبح در هیئت اباالفضلی باغشهر اسلامیه برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha