پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرهنگ پاسدار علی دستوری

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم تصریح کرد: اردوهای جهادی به خصوص در ایام تعطیلات نوروز، نشان دهنده عزم و ایمان بالای جوانان انقلابی در مسیر محرومیت زدایی است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی سال به سال شاهد هستیم که اردوهای جهادی با شور و اشتیاق و رونق بیش از پیشی در سراسر ایران اسلامی از جمله روستاها و مناطق شهری محروم و کم برخوردار برگزار می شود و این ها همه نشان دهنده عزم و اراده و ایمان بالای نسل جوان انقلابی است.

وی افزود: این اردوها در عرصه های گوناگون عمرانی و اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، مقابله با آسیب های اجتماعی و غیره برگزار می شود و جهادگران به خصوص چند روز مانده به عید نوروز تا آخر تعطیلات به فعالیت خدمت رسانی و محرومیت زدایی در این عرصه ها اهتمام می ورزند.

مسئول بسیج سازندگی استان قم همچنین در خصوص فعالیت گروه های جهادی استان قم در ایام نوروز اظهار داشت: در مجموع ۱۱۰ گروه جهادی از قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می کنند که  ۸۰ گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه ای شهر مقدس قم و نیز روستاها و دهستان های محروم استان به خدمت می پردازند.

وی اضافه کرد: ۳۰ گروه دیگر نیز در استان های کرمانشاه(مناطق زلزله زده سرپل ذهاب)، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس ، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت زدایی فعالیت جهادی می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha