شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 486460
۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
مراسم اعتکاف ارومیه

حوزه/ همزمان با سراسر استان در ۶ مسجد ارومیه مراسم معنوی اعتکاف دایر است و مبلیغن سازمان تبلیغات اسلامی در همه این مساجد حضور فعال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر استان، در ۶ مسجد ارومیه هم برگزار می‌شود که در پنج مسجد ویژه برادران و یک مسجد ویژه بانوان این مراسم دایر است.

خانم جعفری از مبلیغن مدرسه علیمه الزهرا (س) ارومیه مراسم امثال اعتکاف را این‌گونه توصیف می کند: اعتکاف امسال نسبت به سال‌های گذشته حال و هوای دیگری دارد هم استقبال به نسبت سال‌های گذشته زیاد هست و هم برگزاری اعتکاف امسال منظم‌تر برگزارمی‌شود.

حجت الاسلام انقلابی، مبلغ اعزامی سازمان تبلیغات اسلامی نیز اعتکاف را فرصتی برای شستشوی دل‌ها می‌داند و معتقد است: تقارن شروع سال نو با اعتکاف می‌تواند تحول حال معنوی باشد و اعتکاف فرصتی است تا سال جدید را با معنویت و عبادت شروع کنیم.

وی، استفاده کامل از فرصت اعتکاف را مهم ارزیابی می‌کند و بیان می‌دارد که سه روز میهمانی در خانه خدا یک توفیق بسیار مهم است و نباید از این غفلت کرد و این‌که خدای متعال انسان را به خانه خود دعوت کرده نشان از ارزش بالای این میهمانی دارد که خود خدای متعال میزبان بندگانش هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha