شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رستمی

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی در صفحه شخصی خود ضمن تبریک نوروز ۹۸ ، سالی پربرکت را برای همه ملت ایران اسلامی و تمام نوروزیان مسئلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی در صفحه شخصی خود ضمن تبریک نوروز 98 ، سالی پربرکت را برای همه ملت ایران اسلامی و تمام نوروزیان مسئلت کرد.

بر اساس این گزاش، متن پیام حجت الاسلام رستمی به شرح زیر است:

« بسم الله نور النور

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار

یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار

یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال

حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

« عید نوروز یک نماد است؛ نماد نوآوری و طراوت و جوانی و نشاط، همچنین نماد مهربانی و محبت به یکدیگر، سرکشىِ برادران از یکدیگر، محبت خانواده‌های خویشاوند به یکدیگر، محکم کردن روابط دوستی و مهربانی میان دوستان، آشنایان و زدودن کینه‌ها»

رهبر حکیم انقلاب

بهار طبیعت عالی ترین جلوه نگارگری کردگار توانای بی همتاست. در این سالها بهار طبیعت با ماه "رجب"، بهار معنویت و دعا، قرین است و آغاز و پایان سال ۱۳۹۸ با میلاد امیرمومنان و پیشوای موحدان مزین گردیده؛ با توسل به اولیای پاک، از خدایی که آب را از دل سخت سنگ و زندگی را بر تن خشکیده گیاهان جاری می‌سازد و بر تن پژمرده درختان گل می‌فشاند، سعادت در زندگی جاوید و پیروزی و کامیابی برای خویش و بیگانه و ظهور آخرین ذخیره راهبری انسانهای سرگردان به شاهراه حقیقت را خواهانم.

سالی پربرکت برای همه ملت ایران اسلامی و تمام نوروزیان مسئلت می کنم.

ایام ز دیدار شمایند مبارک      نوروز بمانید که ایام شمایید»

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha