پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زارع زاده نجفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز با بیان اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت بودند، گفت: ولایت پذیری مهمترین درس حضرت زینب(س) برای جامعه امروز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام لطف‌الله زارع زاده نجفی، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه عبادت و بندگی خالص خدا از خصوصیات بارز حضرت زینب(س) بود، گفت: این بانوی بزرگ در مقام بندگی و عبودیت دارای مقام خاص و ویژه هستند، چراکه حتی در دوران سخت اسارت و در سلطه دشمن بی‌رحم لحظه‌ای از عبادت و نماز خود فروگذار نبود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز به وجود ویژگی ولایت‌مداری در حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: عدم سازش حضرت زهرا(س) با بیعت‌شکنان از ویژگی‌های بارزی بود که از او به دختر خود به ارث رسید و حضرت زینب(س) هیچ گاه در این مسیر دچار تردید و شک نبود.

وی تصریح کرد:  راه نجات امت اسلامی، ولایت پذیری و حمایت از ولی‌امر مسلمین است و با پیروی از ولی امر قطعاً پیروزی نصیب همه خواهد شد.

حجت‌الاسلام زارع زاده نجفی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت بودند، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار در عرض یک روز برادری همچون امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و برادرزاده‌ها و فرزندان خود را از دست داده است.

انتهای  پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha