جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 486598
۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷
سیل

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه مازندران آمادگی کامل حوزویان را برای کمک به سیل زدگان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مدیریت حوزه علمیه مازندران با صدور پیامی، با سیل زدگان استان ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است؛ خدای منان در قرآن کریم فرمود: و قطعاً (همه) شما را به چیزى از ترس و گرسنگى و کاهشى در ثروتها و  جانها و محصولات، آزمایش مى‌کنیم؛ و به شكیبایان مژده ده. (بقره/511)

 از آغازین سالهای هبوط پدر و مادر بشر: حضرت آدم و حوا علیهما السلام از سنن االهی، آزمایشهای مختلفی است که در جامعه انسانی مقرر شده است.

در این میان، امت اسلامی ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی با سرفرازی تمام در میدان های سخت طبیعی و غیره موفق بیرون آمدهاند. اما با وجود این توصیفات، عواطف و احساسات انسان بشدت متأثر از رنجها و   مشكلات است که بر زندگی روزمره هموطنان در استان مازندران و گلستان در پی جاری شدن بارندگی ها و  سیل شدید اخیر وارد شده است.

 ما حوزویان استان همدردی خود و آمادگیمان را جهت کمک به مردم عزیزی که گرفتار این سیل سنگین  شده و مشکلات فراوانی را متحمل شده اند؛ اعلام می نماییم.

ضمن تشكر از همه مردم نجیب و دلسوز حاضر در صحنه و مسئوالن بویژه نیروهای مسلح که به فرمان رهبر  معظم انقلاب در عرصه کمک رسانی خوش درخشیدند؛ باز هم تا رفع تمام گرفتاریها انتظار می رود هر چه منسجم تر و کوشاتر، مساعدت شایسته را ادامه دهند تا هرچه بیشتر موجبات تسكین آلام و دردها فراهم آید و برای مقابله آسیبهای احتمالی از ناحیه چنین حوادثی آمادگی های بیشتری را تدبیر نمایند.

خدایا به همه آسیب دیدگان و خانوادههای عزیز از دست داده صبر بیش از پیش عطا و به مجروحان شفا عنایت بفرما.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha