جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ رئیس پلیس‌راه استان خوزستان، با اشاره به احتمال طغیان رودخانه ها و سیل در مناطق چندگانه شهری و روستایی خوزستان، گفت: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور تا ۴۸ ساعت آینده در استان خوزستان ممنوع است و ادامه محدودیت‌ها به شرایط جوّی و وضعیت سیلاب در خوزستان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه استان خوزستان، با اشاره به احتمال طغیان رودخانه ها و سیل در مناطق چندگانه شهری و روستایی خوزستان، اظهارداشت: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور تا ۴۸ ساعت آینده در استان خوزستان ممنوع است و ادامه محدودیت‌ها به شرایط جوی و وضعیت سیلاب در خوزستان بستگی دارد.

وی افزود: تردد اتوبوس‌های مسافربری در محور ایذه به شهرکرد و بلعکس تا ۴۸ ساعت آینده ممنوع است و باید از مسیر جایگزین خرم‌آباد به سمت اصفهان استفاده شود.

رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به مسدود بودن محور اندیکا به شهرکرد، عنوان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها امکان ایجاد مشکل در برخی‌ها وجود دارد و تردد کامیون‌ها و تریلرها تا 48 ساعت در کل مسیرهای استان خوزستان ممنوع است.

وی گفت: جاده قدیم اندیمشک به پل‌دختر به دلیل ریزش کوه مسدود است و آزادراه اندیمشک به خرم‌آباد در مسیر رفت ترافیک سنگین است و در مسیر برگشت یک مورد ریزش کوه بود که ساعتی پیش برطرف شد.

دولتشاهی گفت: تمدید محدودیت‌های ذکر شده بستگی به شرایط جوّی و سیلاب در خوزستان دارد که درحال حاضر نمی‌توان اظهار نظر کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha