چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 487009
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
پیامهای شما به خبرگزاری حوزه

حوزه / متاسفانه برخی رفتارهای بازیگر سریال «نون خ» که لباس روحانی به تن دارد. خلاف شأن روحانیت است. لطفا صدای ما طلبه ها رو به مسئولین صداوسیما برسونید. و یه سوال: چرا وقتی یه بازیگر قراره لباس نیروی انتظامی بپوشه حتما با نهاد مربوطه هماهنگ میشه از قبل اما هر کی دلش میخواد فیلم درباره روحانیت میسازه و صدایی از کسی بلند نمیشه؟

خبرگزاری «حوزه» / مخاطبان عزیز و گرامی، سلام.

تمام پیام هایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیام ها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم. #صدای_شما_شنیده_میشود

🔹 به سریال «نون خ» اعتراض داریم. متاسفانه برخی رفتارهای بازیگر سریال «نون خ» که لباس روحانی به تن دارد. خلاف شأن روحانیت است. لطفا صدای ما طلبه ها رو به مسئولین صداوسیما برسونید. و یه سوال: چرا وقتی یه بازیگر قراره لباس نیروی انتظامی بپوشه حتما با نهاد مربوطه هماهنگ میشه از قبل اما هر کی دلش میخواد فیلم درباره روحانیت میسازه و صدایی از کسی بلند نمیشه؟

 

🔹 باسلام.ممنون از پیگیری و زحمات شما و همه عزیزان مسوول خصوصا مسوولین محترم حوزوی. جسارتا دقت کردید فقط به سیلاب شمال پرداخته میشه و توجه حوزویان محترم فقط به سمت شماله. مرکز خدمات مال کل کشوره یا فقط مال قسمت خاصی از کشوره؟ لرستان هم سیل اومد. چهارمحال وبختیاری هم خسارتها داد. بعضی جاها آب شربشون قطع شدن.بسیاری از زمینهای کشاورزی محصولاتش تقریبا نابود شدن. البته تعصب روی حرفم ندارم،اگه جوابی هست بفرمایید،درغیر این صورت ممنون میشم به گوش مسوولین برسه. تشکر

 

🔹 با سلام خدمتتون و عرض خسته نباشید برای زحماتی که برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و کانال میکشید. مطمئنم که مراجع عظامی که شهریه واریز میکنن از وضع بازار اطلاع دارند ولی در حیرتم که چرا کاری برای این وضع نمیکنند. پیاز کیلویی ۱۲۰۰۰تومن هستش پیاز هم نمیشه خورد دیگه از شما خواهش میکنم این عرائض بنده رو به جایی برسونید که بهش ترتیب اثر بدهند. التماس دعا یاعلی

 

🔹 سلام، ازمشهد رفتیم یزد، مسجدجامع؛ کافه شهداهم رفتیم کارشون خیلی جالب وقشنگ بود. خداخیرشون بده

 

🔹 سلام وقت بخیر، آقای محمود شهریاری مجری سابق تلویزیونی اخیرأ کلیپی را در فضای مجازی منتشر کرده بر انتقاد از حوزه های علمیه و حالت تمسخر در این کلیپ مشهوده ایشون در این کلیپ میگه دو سال پیش مدیریت بحران کشور در مورد خشکسالی با حوزه علمیه قراردادی را امضا میکنه و حوزه های علمیه اعلام میکنن که بی حجابی خانمها سبب خشکسالی و قحطی شده الان حجاب خانم های ما چی شده که این همه بارون میباره و تازه همه جا سیلاب شده!! / لطفا نسبت به اینگونه تمسخرات توسط افراد عکس العمل نشان بدید چون الان هرکسی داره به خودش اجازه میده در مورد دین و دیانت که پیشانی آن حوزه های علمیه هستند انتقادهای بی مبنا میکنن. بهتره به اینگونه افراد فهمونده بشه هم قحطی و خشکسالی میتونه بلای آسمانی باشه و هم سیلاب ... وگرنه سیل و کشته شدن افراد بر اثر بارانهای رعب آور رحمت الهی نیست قطعا.

 

🔹 سلام ای کاش یه گزارش درباره سریال نون خ و کاراکتر روحانی اش می رفتید و یه بار مفصل برا آقای اعرافی میگفتید تا یه فکری به حالش بکنند ‌. نه به قبل که آخوندهای تلویزیونی رو نمیشد با یه من عسل خورد حتی در مجالس عقد نه به اخوندای جلف الان سریالها

 

🔹 با تشکر از شما لطفا اخبار بیشتری از حوزه خراسان و علمای مشهد کار کنید.

 

🔹 سلام علیکم، فعالیت شما در انعکاس حضور روحانیت در کنار مردم سیل زده خوب بود. احسنت، احسنت، احسنت. لطفا با خبرگزاری ها هم تبادل داشته باشید که خدمات حوزه و روحانیت معظم در همه مسایل و فعلا در مساله سیل بازتاب مناسب داشته باشه. شکر الله مساعیکم

 

🔹 سلام، ما بالاخره ندونستیم این مدیران برنامه ریزی تو حوزه چه افرادی هستن. یکی از معاونتهای حوزه میاد اطلاعیه میده که تعطیلات تا پنجم فروردین هست و بعد از اون کلاس ها دایر خواهد بود حتی مراجع تقلید هم تاکید و توصیه می کنند که تعطیلات کمتر باشد اما عملا در داخل حوزه افرادی هستن یا مغرضانه یا ناآگاهانه دارن با اینا مخالفت میکنند که مصداق بارزش بسته بودن بعضی از مدارس تا 17فروردین ماه هست ؟؟؟

 

🔹 با سلام، خواستم از شما بابت مطالب خوبتون و بخصوص روایات روزانه تحت عنوان «حدیث روز» صمیمانه تقدیر و تشکر کنم اجرتون با ولی عصر ارواحنا فداه

 

🔹 نظرسنجی یکی از مراکز حوزوی که از طلبه ها نظر خواسته بود به صورت صوری است ظاهرا. چند بار در نظرسنجی شرکت کردم ولی هنگامی که گزینه رضایت کم را انتخاب کردم ثبت نمیشه و در صورتی که تمامی گزینه ها از متوسط به بالا باشد ثبت می شود. برای خانومم هم همین مسأله پیش آمد.

 

🔹 مسئولین عزیزو دردکشیده،بخدا خیلی از طلاب تو ضروریات زندگیشون گیرکردن،تو نفقه زن وبچشون موندن. چه کنم که زبان و قلم عاجزهستن از گفتن دردهای مظلومترین قشرجامعه. اگرامکانش هس صدای مارا به گوش مسئولین برسانید.

 

🔹 چرا قانون منع بازنشستگان در حوزه اجرا نمیشود. چرا قسمت اداری دارالشفا از ساعت هفت آغاز میشود آیا ساعت هفت الی هفت ونیم مراجعه کننده ای دارند یا آیا اکثر طلاب از ساعت شروع که هفت باشد خبر دارند. بلکه باید مثل مرکز خدمات از ساعت هفت ونیم شروع  شود وتا  ساعت دو ونیم باز باشد نه اینکه هفت باز شود ویه ربع به دو بسته شود.

 

🔹 با سلام مرکز خدمات بن معیشت را دو ماه شارژ کرد ولی از اکثر طلاب پیشاپیش اقساط را کسر کرد با وضعیت فعلی اصلا کار خوبی نیست. لطفا شما هم از طریق این رسانه ای که در اختیار دارید پی گیری کنید بنده هم تماس گرفتم و هم حضوری پیگیری کردم که ظاهرا اکثر طلاب معترض این قضیه هستند. با تشکر.

 

🔹 بزرگواری گفته است که من فرمانده جنگ اقتصادی هستم. لطفا به ایشان بگویید:  بابا پدرمان دراومد از فقر بدبختی لطف کنید بگید فرمانده کارشو خوب انجام نداده.

 

🔹 سلام علیکم، بنده از طرف روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و به نمایندگی همه روحانیون مستقر از شما تقاضامندم که صدای ما را به گوش بزرگان و علما دردمند و به فکر و دلسوز برسانید ، سازمان کل تبلیغات استان کرمانشاه به همه شهرستان های توابع نامه داده است که در سال ۹۸ همه ی  روحانیون مستقر استان کرمانشاه باید از #مستقر_بودن به #پاره_وقت تبدیل شوند و حقوق آنها را هم نصف کنند. دلیلشون اینه که بودجه ندارن. لذا از شما بزرگوار عاجزانه تقاضامندم صدای مارا به همه برسانید تا وضع به جاهای باریک تر و حساس تر نرسیده است. شما را بخدا با ماهی ۸۰۰ هزار تومان در مناطق محروم روحانی مستقر هستیم .این به کنار .حالا آقایان تصمیم گرفتند به ماهی ۴۰۰ هزار تومان . خدا را شاهد میگیریم که جز نفرین زن و بچه های ما چیزی دیگری برای مسئولین باقی نمی ماند. همه کشور در این وضع گرانی دنبال اضافه حقوق هستند در حالی که روحانیون مستقر حقوقشان را نصف کرده اند.

 

🔹 شنیده ام که صدها درخت میوه در جامعه الزهرا در حال خشک شدن است و مدیران جامعه بی توجه اند. اگر واقعا اینطور است لطفا پیگیری کنید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک طلبه درس خارج IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    عرض سلام دارم. نکته ای که فرموده بودید که باید در فیلم هایی که روحانیت در آنها نقش ایفا می کنند از ارگان های حوزوی اجازه گرفته شود دغدغه خیلی از طلبه ها است. چه خوبه خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه ای حوزوی پیگیر این مهم باشد در قالب های متعددی مثل همین رساندن صدای اعتراض طلبه ها