چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ میزبانی بحرین از هیئتی صهیونیستی اعلامی واضح مبنی بر تنازل از قضیه مقدسات و حرمت های امت بوده و نبردی سخت علیه موجودیت امت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه در پی قرار میزبانی رژیم آل خلیفه از هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی در همایش جهانی کارآفرینی که 15 تا 18 آوریل در منامه برگزار می‌شود، آیت الله شیخ عیسی قاسم با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم و تاکید کرد: میزبانی بحرین از هیئتی صهیونیستی اعلامی واضح مبنی بر تنازل از قضیه مقدسات و حرمت های امت بوده و نبردی سخت علیه موجودیت امت است.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

میزبانی و خوش‌آمدگویی به صهیونیست ها در همایش جهانی کارآفرینی که در بحرین برگزار خواهد شد، قدمی شجاعانه در راهی غیر شرافتمندانه است، راه ذلت و تسلیم شدن، راه وقاحت و خواری است و چه زیادند قدم هایی که در این راه برداشته می‌شوند!

سازش و قدم های سریع در راه راضی کردن دشمن اسرائیلی (نادیده گرفتن و) نابودی اراده امت و اسلام و اراده ملت بحرین و وطن بوده و در جهت حمایت از اراده اسرائیل است.

این میزبانی و خوش آمدگویی و هر قدم ذلیلانه ای که در راستای آن برای نزدیکی به اسرائیلِ دشمن برداشته شود اعلامی واضح مبنی بر تنازل از قضیه مقدسات و حرمت های امت است، بلکه تایید، حمایت و تقویت دشمن ترین دشمنان امت می باشد .

این اقدام قرارگرفتن فضیحانه و مستهجن در خندقی مشترک با این دشمن برای هدف قراردادن مقدسات و هویت ما و مواجهه ای آشکار با امت و نبردی سخت علیه موجودیت امت است.

آیا جبهه سازش با خود عهد بسته که شکست امت را با دشمنیِ مشترک بر سر اراضی، مقدسات و موجودیت امت محقق سازد؟

آیا این جبهه سازش درک نمی‌کند که سازش با دشمن به دشمن قوت و راه نفوذ در امت را می دهد؟ و همچنین آن را کمک می کند تا توطئه هایش را در صفوف امت اجرایی کند و سیاست های امت را به قبضه درآورد؟ از طریق فرصت های بیشتری که در سایه سازش برای استفاده از امکانات ولع آمیز دشمن به آن داده می‌شود که هدف آن ضربه زدن به امت و ساقط کردن نهضت آن است.

آیا این جبهه سازش درک نمی کند که سازش با دشمن نتیجه ای شدیدا فاجعه بار برای امت، وحدت آن، موجودیت آن وتمامی مقدسات آن خواهد داشت؟ و این آرزوی اسرائیل برای سیطره کامل بر اراضی، تصمیم گیری ها، حال و آینده این امت را محقق خواهد ساخت؟

وجدان و ضمیر نظام های حاکم بر امت به کجا می‌رسند؟ وقتی که هیچ ترسی از خدا، حیایی از مومنین و وفایی به امانت در میان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha