جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
العمل

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین در پی اعلام اخباری مبنی بر قرار حضور چند صهیونیست در کنفرانس منامه در آینده نزدیک از مردم بحرین برای حضور در برنامه های هفته مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در راستای عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی قرار است شماری از صهیونیست‌ها بزودی در کنفرانس تجاری در منامه شرکت کنند، در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مردود و آن را جنایتی شرم آور و خیانتی به دین و انسانیت دانست.

در این بیانیه آمد است: از حکومتی که دارای تعصب های قومی و قبیله ای و عاری از ارزش های اخلاقی و انسانی است و در جدایی کامل از ملتش بوده و در معرض نفوذ صهیونیست ها است و در هر زمین و چراگاهی که هر گروهی از دشمنان امت عربی و اسلامیمان باشد گرایش پیدا می کند چنین اقدامی جای شگفتی نیست.

العمل الاسلامی افزود: حکومت آل خلیفه آماده است که فرش قرمز برای صهیونیست ها پهن کند تا سرزمین پاک بحرین را آلوده کنند؛ سرزمینی که حاصل زحمات بسیاری از رهبران حامی مقاومت ضد اشغالگران است و با تلخی می گوییم: عادی سازی این بار از در اقتصادی وارد شده و هدف رئیس رژیم آل خلیفه از این اقدام این است که خود را دروازه عادی سازی با رژیم صهیونیستی غاصب قرار دهد.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین دیدگاهش از ابتدا تاکید بر رد نقشه ها و برنامه های آل خلیفه در خصوص عادی سازی رابطه با دشمن امت یعنی اسرائیل بوده و هشدار از شیوه خطرناک و روبه افزایشی که همزمان با مراحل عادی سازی آغاز شده و روابطی که از سری بودن در گذشته به علنی شدن در زمان حمد بن عیسی آل خلیفه تبدیل شده است، می دهد، از آنجا که می بینیم و می شنویم مطبوعاتی ها  صبح و شب برای ما از طریق وسایل و رسانه های جمعی به ما نشان می دهند تا افکار عمومی را از این طریق برای پذیرش تفکر برپایی روابط طبیعی و عادی با رژیم صهیونیستی آماده کنند .

جمعیت العمل الاسلامی در زمانی که مجددا از نیروهای آزاد سیاسی و آحاد ملت دعوت به عمل می آورد برای اقدامی جهت ریشه کن کردن تفکر ملعون عادی سازی محافل و کنفرانس هایی به طور منظم با حضور صهیونیست ها برگزار می شود که لکه عار بر پیشانی حکومت و هر کسی است که با آنها موافق است .جمعیت العمل الاسلامی از آحاد مردم برای مشارکت در فعالیت های " هفته مخالفت با عادی سازی" که  برنامه ای است که توسط مخالفان حکومت در بحرین در تاریخ 9تا 15 آبریل /نیسان 2019 سازمان دهی شده است، دعوت می کند.

در ادامه بیانیه آمده است: امروز حکومت آل خلیفه اقدام به جنایت شرم آوری کرده و خیانت به دین و امت نموده و این اقدام جزیی از پروژه موسوم به معامله قرن است و هدف آن حذف آرمان فلسطین و تقدیم کلیدهای امور منطقه به رژیم صهیونیستی است.

بحرین عربی اسلامی و آزاد زندگی می کند و ننگ وعار به تمام سازشکاران ، جنایت عادی سازی را متوقف کنید و در را به روی صهیونیست ها ببندید و  معاهدات و تفاهم نامه های خیانت بار با اسرائیل را از بین ببرید، آری موافق راه مقاومت و آزادی هستیم...

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha