چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 487320
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
سردار میرحیدری ، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: سرقت های نوروزی نسبت به سال گذشته در استان یزد ۲۷درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، صبح امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان یزد با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به 31ایستگاه نوروزی در سطح استان یزد راه اندازی شد گفت: 458 اکیپ گشتی اعم از موتوری و خودرویی و 157 تیم گشت پیاده برای پوشش منازل و روان سازی ترافیک در این ایام مشغول به فعالیت بودند.

وی با اشاره به اینکه 27درصد کاهش سرقت های نوروزی را نسبت به سال گذشته در استان داشتیم، تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان دستگیری سارقین و کنترل سارقینی که پیش‌بینی شده بود، ما موفق شدیم که درصدی از جرایم و سرقت‌ها را کاهش دهیم و بخشی از آن را مهار کنیم.

میرحیدری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به کاهش تلفات تاکیدات بسیاری داشتند، عنوان کرد: در این راستا با همکاری و تلاش های همکارانمان در پلیس راه و راهور شاهد کاهش تلفات به میزان بیش از 60درصد بودیم که نشان از اقدامات و برنامه ریزی این تلاشگران حوزه امنیت بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد به کاهش تلفات در حوزه برون شهری به میزان 80درصد در ایام نوروز استان اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم نسبت به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام های موثر برداریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha