پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احسان بی آزار تهرانی

حوزه / فردا حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی از فضلای حوزه و فعال رسانه ای برای کمک رسانی به سیل زدگان، به استان لرستان می رود. حوزه نیوز از حضور تمام طلاب، گروه های طلبگی و چهره های شاخص حوزوی که به شکل های مختلف برای امداد و التیام مردم کشورمان تلاش می کنند حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اولین ساعات وقوع سیل در شمال کشور، طلاب و گروه های طلبگی به صورت جهادی وارد کار شده و بدون هیچ ادعا و منتی مشغول خدمت رسانی به مردم کشورمان بوده اند.

فردا حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی از فضلای حوزه و فعال رسانه ای برای کمک رسانی به سیل زدگان، به استان لرستان می رود.

حوزه نیوز از حضور تمام طلاب، گروه های طلبگی و چهره های شاخص حوزوی که به شکل های مختلف برای امداد و التیام مردم کشورمان تلاش  می کنند حمایت می کند و اعلام می دارد: گرچه طلاب و روحانیون بدون ادعا در این عرصه جهادی حضور دارند و صداوسیما و بسیاری از رسانه ها  این حضور را به خوبی انعکاس نمی دهند اما وظیفه ما اهالی رسانه است که این همیاری و همراهی از سوی قشرهای مختلف مردمی را به تصویر بکشیم تا همت عمومی برای رفع مشکلات را نشان داده و مرهمی بر مشکلات مردم در این شرایط باشیم و دیگران را نیز به کمک رسانی به مردم تشویق نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهاجر IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    چه لباسهای تمیزی والا من کارگری که میرم پر خاک میشه لباسام عجب