جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل گفت: دشمن برای آسیب رساندن به حوزه‌های علمیه برنامه های ویژه‌ای دارد که باید با آنها مقابله کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل که به نمایندگی از مدیر حوزه های علمیه کشور به مناطق سیل زده ایلام سفر کرده، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با ابلاغ سلام و ابراز همدردی آیت الله اعرافی با مردم سیل زده، از آمادگی اعزام طلاب جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور همچنین از زحمات دستگاه ها و کسانی که برای حل مشکلات سیل زدگان تلاش می کنند، تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مدیریت حوزه های علمیه کشور برای تقویت حوزه های استان ها و شهرستان ها، افزود: مدیریت حوزه توجه ویژه‌ای به ارتقای واحدهای آموزشی و مدارس علمیه استان ها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل  در ادامه بیان کرد: دشمن برای آسیب رساندن به حوزه‌های علمیه برنامه های ویژه‌ای دارد که باید با آنها مقابله کرد .

وی، رشد حوزه علمیه ایلام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در چند سال اخیر با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی باعث شده که مدارس علمیه استان گسترش یابند و موفقیت های چشم گیری داشته باشند و موجب ایجاد همدلی و همراهی مدیران استان در جهت کمک به حوزه شده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha