جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد دائمی است، گفت: لباس سبز نیروی انتظامی را باید لباس تقوا نامید، چرا که مظهر ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان، گفت: نظم و امنیت حاکم در استان که نشانه کوچک آن را هر هفته ما در نماز جمعه شاهد هستیم، زبانزد است و باید از زحمات شما بسیار سپاسگزار باشیم.

وی افزود: نعمت امنیت، نعمتی است که خیلی به آن توجه نمی شود و هنگامی که خدای ناکرده آن را از دست دهیم، قدر آن را خواهیم دانست و تلاش ها و مجاهدت های شما آن زمان احساس خواهد شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد دائمی است، اظهار داشت: محدوده کاری شما که همان برقرار کردن نظم عمومی در جامعه است را باید به عنوان جهاد فی سبیل الله یاد کرد.

وی تصریح کرد: برقرار کردن نظم و امنیت در کشور در وضعیت فعلی بسیار سخت است و اتفاقات هر روزه ای که در کشور اتفاق می افتد، اهمیت و جایگاه کار شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تحقق بخشی به عدالت اجتماعی را یکی دیگر از کارهای نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: لباسی که بر تن شما است بسیارمقدس و مبارک است.

وی یادآور شد: لباس سبز نیروی انتظامی را باید لباس تقوا نامید، چرا که مظهر ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در اجتماع است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به معنی منکر اشاره کرد و بیان داشت: هر موضوعی که خلاف قانون باشد از آن باید به عنوان منکر یاد شود بنابراین تخلفاتی که شما و همکاران شما با آن برخورد می کنید نیز در جمع منکرات قرار می گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha