جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارم سپاه

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف سازندگی نقشی تاثیرگذاری دارد که نمونه آن کمک و همیاری نیروهای سپاه در مناطق سیل زده کشور است تا بتوانند به هموطنان خود کمک کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در جمع طلاتب مدرسه امام صادق(ع)، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک شعبان گفت: بدون ماه شعبان هرگز کسی به ماه مبارک رمضان نمی رسد ، چرا که اگر کسی باطن ماه شعبان را درک نکرده باشد، ماه رمضان معنای باطنی رانخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین در ادامه عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته نقشه ها و توطئه های  شوم دشمنان را در منطقه نقش بر آب کند و به خاطر این فعالیت ها است که آمریکا و سران استکبار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقد و کینه در دل دارند.

وی بیان کرد: امروز آحاد ملت ایران پشتیبان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در کشور هستند و آمریکا و استکبار جهانی بدانند این ملت بصیر هیچ گاه فریب دشمنان را نخواهند خورد، چرا که این کشور رهبری فرزانه و حکیم داشته که توانسته در برابر همه جهانخواران و ایادی استکبار جهانی با اقتدار و عزت ایستادگی نماید.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف سازندگی نقشی تاثیرگذاری دارد که نمونه آن کمک و همیاری نیروهای سپاه در مناطق سیل زده کشور است تا بتوانند به هموطنان خود کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha